Klachtenprocedure

Hypotheek Connect

Natuurlijk streven wij als organisatie naar een tevreden klant. Onze openbare klachtenprocedure geeft een ieder die niet tevreden is de mogelijkheid om eventuele onvrede te uiten. Wij zullen vervolgens ons best doen om met u tot een passende oplossing te komen.

Hoe kunt u reageren?

U kunt uw klacht schriftelijk bij ons indienen; stuur daarvoor een brief met uw klacht naar: Hypotheek Connect, Boogschutterstraat 1, 7324 AE Apeldoorn.
U kunt uw klacht ook per e-mail naar ons toe sturen op [email protected] onder vermelding van “Klachtenprocedure”.

Noem in uw schrijven de volgende punten:

– Omschrijving van uw klacht.
– Uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
– Stuur ook kopieën van de informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt.

Wat gebeurt er daarna?

De afdeling Klachtenmanagement bevestigt de ontvangst en geeft u binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.

Is uw klacht na onze reactie toch niet naar uw tevredenheid opgelost? Dan kunt u een onafhankelijke klachtencommissie inschakelen. Hypotheek Connect is aangesloten bij het Kifid zodat onafhankelijke behandeling van eventuele klachten is gegarandeerd. U kunt uw klacht dan indienen via de procedure beschreven op kifid.nl.

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de rechter.

Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

.